Litteraturlista, bilaga till:

MAF200, Marknadsföring II, Nät, 7,5 hp

Revision 1

Beslutad 2019-02-14


* Observera! Nedanstående kurslitteratur kan ha utkommit i senare upplagor/år. Vid kursstart gäller senaste upplaga.

Litteratur

Aaker, David A., McLoughlin, Damien. (2011). Strategic Market Management Global perspectives. Hoboken, N.J: Wiley

* Björklund, Maria & Paulsson, Ulf. (2012). Seminarieboken : att skriva, presentera och opponera. 2 uppl. Lund: Studentlitteratur

Ottosson, Mikael & Parment, Anders. (2016). Hållbar marknadsföring - Sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden. Lund: Studentlitteratur

* Rienecker, Lotte & Stray Jørgensen, Peter. (2018). Att skriva en bra uppsats. 4. Stockholm: Liber

Referenslitteratur

Aaker, David A., Moorman, Christine. (2017). Strategic market management. 11. New York: John Wiley & Sons Inc

Kompletterande material

Vetenskapliga artiklar enligt anvisningar vid kursstart.